اولین کنگره 87

به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر و فصل گل محمدي و گلابگيري، نخستين كنگره سراسري شعر گل سرخ در آييني پنجشنبه شب در قمصر كاشان برگزار شد.در اين آيين كه با حضور جمعي از شعراي نقاط مختلف كشور مسئولان منطقه، همچنين گردشگران و مسافران در محل جشنواره و فضايي معطر از عطر گل محمدي برگزار شد،جمعي از شاعراني كه آثار آنها در اين كنگره برگزيده شده بود، اشعار خود را با مضامين آزادسازي خرمشهر و گل سرخ قرائت كردند.دراين برنامه كه توسط سهيل محمودي شاعر و مجري صدا و سيمااجرا شد، علاوه بر شعر خواني عبدالجبار كاكايي و چند تن از شاعران شركت كننده از نقاط مختلف كشور، برنامه هاي طنز و موسيقي سنتي توسط چند گروه از هنرمندان از جمله كارگاه رشيد اجرا شد.

دبيركنگره سراسري شعر گل سرخ قمصر گفت: از تعداد حدود 230 اثر رسيده به دبيرخانه اين كنگره 10 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و قرائت شد.

جواد جهان آرايي در گفت و گو با ايرنا،اسامي چند تن از برگزيدگان اين كنگره را سيد محمد ابوترابي از قزوين برنده كمك هزينه حج عمره، نجمه ميناييان از بروجرد، رضا نيكوكار از رشت، محمدتقي عزيزيان از لرستان و سجاد آقايي از كاشان برنده كمك هزينه عتبات ذكر كرد.

وي همچمين گفت: حسين باغشيخي از كاشان، علي اكبر شرفي از اراك، محمد جنتي از ورامين، فريبا قيومي زاده از ابركوه يزد و سيد مهدي ميرآقايي از ورامين برنده كمك هزينه سفر به مشهد مقدس شدند.



منوی اصلی
ارتباط با ما

قمصر قطعه ای از باغ بهشت

قمصر-خیابان شهید بهشتی-ساختمان شهرداری قمصر

تلفن تماس :    55642424  و55642345-031

نمابر :      55642334-031